Komentarze bardzo mile widziane :)

Z góry dziękuję za Wasze komentarze i uwagi

środa, 7 sierpnia 2013

Kurczak korma

Dziki upał pokonał mnie i na szybką kolację był dzisiaj kurczak z warzywami i sosem korma. Był zaskakująco dobry (chociaż sos był ze słoika) i wyjątkowo szybki. Standardowo danie jest z ryżem, ale u mnie polityka ograniczeń, czyli dieta i ryż pominęłam.

Potrzebujemy:
słoik sosu korma firmy Patak's (u mnie 350g)
pierś kurczaka
odrobina mrożonych warzyw z paczki Bukiet Warzyw Kwiatowy Hortex (marchew, kalafior, brokuł)
odrobina cebuli
6 łyżeczek mleczka kokosowego
podprażone migdały
sól, pieprz
olej/oliwa i masło do smażenia

Kurczak w kostkę, posolić go i popieprzyć, podsmażyć na oliwie (pod koniec dodać cebulę pokrojoną w piórka). Na drugiej patelni poddusić na maśle warzywa. Wszystko połączyć, zalać sosem, dodać mleczko kokosowe (jeżeli lubicie, to można dodać go więcej) i gotować aż sos zacznie gęstnieć. Na koniec migdały (do sosu i na wierzch).
P.S. Kurczak przejdzie bardziej smakiem jeżeli z wyprzedzeniem włożymy go do słoika z sosem (przełożyłam go do większego i wszystko ładnie się zmieściło).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz