Komentarze bardzo mile widziane :)

Z góry dziękuję za Wasze komentarze i uwagi

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Brioszki serowe vel rozeta serowo - drożdżowa (mascarpone rządzi!)

Ten post to w sumie kontynuacja poprzedniego o jagodziankach. Ciasta wyszło sporo i została mi połowa, którą trzeba było sensownie zagospodarować. Zatem drugiego dnia rozwałkowałam solidnie ciasto w ładny prostokąt, który posmarowałam serkiem mascarpone (250g) wymieszanym z cukrem pudrem (2 łyżki) i odrobiną cukru wanilinowego (byle nie Winiary, bo się popsuł). Zwinęłam go w rulon i pocięłam na równe kawałki (szerokość ok. 1,5cm). Ułożyłam ruloniki w tortownicy zachowując niewielkie odległości pomiędzy nimi. Piekłam 20min w nagrzanym piekarniku do temperatury 175°C. Z zimnym mlekiem znikają w tempie ekspresowym. Dzieci były zachwycone, dorośli podobnie. Pyyyyszności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz